Farmor&farfar

Heeeej
igår kväll efter jobbet så gick jag och elina ner till macken och köpte chips och cola.
sen bestämde vi oss för att gå ut gå, så de blev en nattpromenad.
stannade till hemma hos mig och rensa kylen, helt värdelöst vad mkt mat jag har kastat.
men tog med mig lite till matte,elina fick och mamma fick förut.
sen satt vi hemma hos matte, moffa och kolla på tv.
elin a var kvar hos mig och höll mig sällskap till typ halv tre.
vi hade otroligt roligt :D och de kändes skönt att prata ut om allt.
vi prata liksom om allt jobbigt båda två. skönt.
idag så ska jag följa med pappa och lynne till farmor och farfar
ÄNTLIGEN!!!
jag saknar dom massa massa mkt.
fick en jävligt hög hyra igår också, vet inte riktigt hur jag ska klara det..
kommmer inte ha råd att leva...
SKJUT MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0