long time ago

Heeej
jag är så jävla kär, har träffat en underbar kille. genom mitt hjärta malin.
och det var ett bra tag sen jag var såhär kär.
han är så underbar på alla sätt.
han har varit nere i affären i kanske 20min nu och jag saknar honom redan skitmkt!
fattar inte hur jag ska klara av att vara utan honom i 2 dagar :o
den här veckan har jag sovit här varenda dag.
och kommer nog inte sova hemma nån gång nästa vecka heller.
det jobbiga är att han jobbar natt, så han är borta i typ 12 timmar mån-tors..
på torsdag ska jag åka till annica och umgås med dom.
mysa massa med min underbara systerson!!
vad jag har saknat honom.
även fast det kommer bli fett jobbigt att vara från Matte så ska de bli så kul att äntligen komma till annica.
vi har en hel del att ta igen också
Nu kom min karl hem så nu ska jag hoppa på honom :D
2010-06-08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0