manage without you

Heeej
igår var vi hos farmor och farfar och hade de mysigt, vart inte så mkt prat med farmor eftersom hennes kompis var där också. lite tråkigt för jag har har saknat henne.
det sluta med att jag,pappa,lynne,emma och emil satt på altanen och prata och hade askul :D

blev skjutsad till malin och fidde, spenderade kvällen där. kolla och hjälpte till lite när dom skruvade ihop sina nya möbler. gick hem vid elva tror jag, var så jävla trött :p
idag ska jag åka till annica + familj :D:D:D
har saknat dom som fan, missat en hel del i yosef utveckling så nu ska jag ta igen allt =)
matte följer med mig till nyfors och så säger vi hejdå där.
kommer bli jobbigt att vara ifrån honom, har ju sovit här i 2 veckor nu.
men det är bra för ett förhållande att sakna.
dags för lite frukost innan tokmys!

Matte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0