min kärlek

Heeej :D
nu ska jag räkna i min almanacka hur många nätter jag har sovit hos Matte.
9 nätter :D
helt underbart är det, fast jag har kommit fram till den här helgen att han får sova ytterst :p
idag har vi varit på tuna park. jag,matte,malin och fidde.
jag har shoppat lite leggins och presenter, ett par skor också. jävligt snygga ;)
sen åkte vi hem, drack kaffe och nu är min älskling på jobbet, vet inte hur jag ska klara mig i hela 10 ½ timme till :o
men det är klart, det är bra att sakna, och det gör jag verkligen.
så fort han går en meter ifrån mig så saknar jag honom.

Jag är så kär i dig älskling!!!!

på torsdag ska jag åka till annica+familj och hälsa på.
det ska bli kul, det var ett jävla bra tag sen och yosef har blivit så stor nu.
på lördag åker vi till etuna för att ha kalas för annica och yosef.
så det blir mkt sakna för mig den här veckan :p

Nu ska jag snart gå och möta romina. vi ska umgås en stund, äta osv :D

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi läängtar =)



Rättelse: På lördag har vi kalas för Yosef =)

2010-06-14 @ 22:21:23
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0