working today

Heeeeej
älskar dagar när jag jobbar kväll för då börjar jag och matte samtidigt :D
idag är ju iof första gången jag jobbar kväll sen jag träffa honom :p
igår var jag med romina, vi käka pizza och kolla på tv.
hon blev tydligen gudmor till mina katter så nu bara väntar hon på att jag ska dö så att hon kan ta över dom. :p
pappa och lynne kom på besök också, mycket trevligt.
tycker det är så gulligt av lynne att hon alltid vill komma och hälsa på mig.
pappa fick jobba lite som vanligt när dom hälsar på, alltid finns de nåt för honom att göra :p
men nu är iaf hall lampan uppe ordentligt och skohyllan ihopskruvad :D
gick till matte vid tio tror jag, kolla på sista dh avsnittet,fett spännande!!!
sen la jag mig och kolla på 2½män tills jag somna.
vakna av att älsklingen kom hem vid tre, myste och prata.
somna halv fem :p
nu är det dags snart att gå till jobbet för oss båda.
och vet ni!!!  JAG HAR FÅTT NYCKLAR ;). till min pojkvän alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0