det känns inte riktigt bra nu..

haha ja, dessa rykten som går, tydligen
att jag ska skaffa barn??
ja, var får ni allt ifrån?
haha

jag förstår inte syftet av era kommentarer heller?
om ni nu försöker knäcka mig så lyckades ni inte =)
jag är så van vid att folk har problem med hur jag lever mitt liv.
och att jag skulle ha alkoholproblem?
så bara för att jag går ut 1 gång i veckan så har jag alkoholproblem?
ni är ju för roliga :p
det enda ni lyckades med var att jag prata med min syster igen.
så tack för det :D

Imorrn ska jag jobba på hemvården igen, ska bli kul. har saknat det..
sen ska jag och moster åka till mormor
och på kvällen ska jag hålla Lynne sällskap =)
en hel kväll bara hon och jag, spännande. första gången vi umgås själva och länge =)

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Emma

vikken syster? haha trögis jag :D<3

2010-03-27 @ 15:39:59
Postat av: Dina

Folk snackar mycket skit! De har för mycket fritid och för lite liv, så dom snackar om ditt

2010-03-27 @ 15:50:22
URL: http://madebydina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0