igår var de party

kikki kom hit direkt efter jag kom hem från jobbet.
det börjades supa :p
sen gick vi neråt harrys vid halv tolv.
kikki hade glömt sitt leg så vi kom inte in.
men jag och hon var sjukt partysugna så vi tog en taxi hem till henne,hämta leg och sen tillbaka.
när vi väl kom in så funka inte deras kortgrejjs så vi var tvugna att springa till automaten och hämta ut pengar.
sen kom vi in :D
och jävlar vilket röjj de blev.
fan vad kul att gå ut på krogen med henne =) <3

idag har jag inte gjort nåt spec, bara tagit de lugnt.
var ner och handla en sväng och hämta ut mina förstoringar på familjen
jättefina, nu ska jag bara köpa ramar till dom.

nu väntar jag på att kristoffer ska komma. han har hela bilen full med mina saker från johannes källare.
så vi ska tömma det och sen ska vi åka och kolla på en motorcykel till han :D
fett kul

pratar med syster emma i telefon också <3
har pratat i 55min nu :D
saknar dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: Emma

ih :D saknar dig me men vi syns till helgen :) <3

2010-03-18 @ 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0