jag är glad

för dig
jag låter di gå vidare med ditt liv
allt jag vill är att vi ska kunna fortsätta prata, som du sa att vi skulle kunna göra.
att jag skulle kunna ringa oavsett vad, att jag skulle veta det.
även fast de är som de är. att de inte finns känslor...
så saknar jag dig, och oss...
man måste vänja sig vid ett liv utan.
jag kollar på bilder på dig, filmer med dig. och måste tänka efter och säga till mig själv att det där är mit ex. vi är inte tillsammans längre. för jag är så van vid att tänka min pojkvän när jag kollar på sånt.
jag är inte redo, jag måste vara för mig själv, måste fatta och inse att det som var inte är längre.
att det jag och inte vi nu. att det är du och hon, och det är jag.
att jag kommer inte tillbringa tid med er, på vh eller i sthlm, det är nån annan som kommer det nu.
jag ska göra sånt med nån annan och inte dig.
nej, jag är inte redo än, men jag är glad att du är det. och att du har hittat kärlek på annat håll.
jag ska nog inte börja nåt nytt med nån förän du är ute ur mina tankar.
och jag vet inte om jag måste vara för mig själv för att det ska hända eller om jag bara måste träffa rätt person, som en väldigt speciell person sa till mig.

tack för ditt stöd ikväll. när jag börja prata med dig så mådde jag skit, när vi sluta prata så mådde jag bra. du är en person som betyder vädigt mkt för mig, du är en bra vän!
förlåt om jag inte har varit det, men jag ska bättra mig, jag lovar.
massa kälek till dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0