jag har massa längtan

till i helgen :D
då blir de massa spännande, massa roligt :)
den här dagen är ju typ slut nu vilket betyder att det endast är 3 dagar kvar :D
och pappa, du kanske får ett besök ;P
<3

idag har jag varit hos bästaste, heela dagen. helt underbart :D
vi har pratat massa om allt.
de va längesen vi umgicks såhär länge.
men nu ska vi införa våra tisdagar igen :)

idag gjorde jag det jag har fruktat ett tag
allt var lugnt, och det är det som räknas.
så nu är jag lugn över det och ska börja fundera på vad som nu kan vara problemet...

nu ska jag nog gå och lägga mig, börjar känna mig tung i huvudet igen
och jag vill ju vara frisk till helgen. finns inget bättre botemedel än att sova och vila :p
imorrn ska jag städa. :p

just ja, igår tog världens bästa pappa mig till willys så jag kunde inhandla allt jag behövde :)
sen åkte vi hem till honom och prata,fika och åt mat.
älskar att umgås med papi <3
tack för hjälpen igår
älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0