Kära älskade Pappa

Jag vet hur mkt du tyckte om Johannes, hur mkt du ville att de alltid skulle vara vi.
det var det som gjorde de så svårt för mig att berätta för dig att det var över.
men nu är det som det är.
jag vet att du bara bryr dig om mig, och att du gör det av kärlek
men du kan inte låta de gå till överstyr, det du gjorde igår var lite för mkt.
det finns många idioter där ute, men alla är inte det.
jag vill inte att du ska skrämma iväg dom som jag är intresserad av.
jag förstår att det kanske är jobbigt för dig att jag nu ska hitta nån ny som är bra för mig och som du gillar och som dessutom gillar dig och resten av min familj.
jag kommer säkert bli sårad nånstans på vägen, men det är en del av livet.
man kan inte få allt. du kommer få se mig ledsen över nån.
du kan inte alltid skydda mig, även om jag skulle vilja det.
du måste förstå att hur mkt jag än ville stanna hos johannes så gick det inte.
det var bäst för oss båda.

Låt mig leva och lära av mina misstag
Jag älskar dig Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0