dusty cloud

Jag vet varken ut eller in längre.
vet inte alls hur saker blir
känns fel igen, känns jobbigt.
men jag själv vet att det behövs tid.
det kanske blev bra förut, och allt skulle bli som vanligt, och det var nära.
men sen kommer det komma saker som påminner dig, försvinner du ett tag då igen?
vare gång?
jag tänker på dig, saknar dig..den här veckan var det en månad sen vi sågs.
jag vet inte..jag vill bara ha dig här, att de ska vara som vanligt.
torsdagar..

Linda och jag har bytit mobil ett tag :D
så för tillfället har jag en touch mobil, asnice.
var hos henne igår, massa prat,fika och mat som vanligt.
och så vart de tom 2 långpromenader.

just nu håller jag på och tvättar, eftersom en viss katt inte kan sätta sig på lådan!!
så allamina sängkläder är nerpissade...
nu måste jag ner och slänga de sista i tumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0