Heeej

hela den här veckan har typ varit proppad med jobb :p
Mån: hemvården
Tis: hemvården
Ons: hotellet
Tors: hotellet och hemvården
Fre: hotellet
Lör: välbehövd vila
Sön: hemvården

och imorrn blir det hotellet igen...

igår så åkte jag till mamma efter frukosten, umgicks lite med Emma & Emil. sen drog vi vidare till pappa för att umgås med han och Lynne, sen hem till mamma igen och åt :p
på kvällen drog jag till malin för grillning, dock så kollade jag bara på...
sen en lugn kväll...

idag var jag över till malin en sväng och sen till jobbet..
idag gick de väldigt bra att jobba =)

får se vad den här veckan har planerat för mig, skulle nog må bra av typ 2 dagars vila efter allt jobb :p
bara få sova ut, men de går ju inte heller eftersom dom håller på och bygger precis utanför mitt fönster och jag vaknar 7 på morgonen av det :s...

känner också att mitt liv på krogen börjar avta. förra veckans 2 dagars på harrys var bara tråkigt..
tror jag har kommit över den perioden nu.
vill bara sitta hemma och mysa nu, med nån..
kom till mig söt =)

jag har en panik känsla i kroppen men jag vet inte varför..
det visar väl sig snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0