kanske dags igen?

att börja blogga som vanligt, inte att det ska gå nån/några veckor imellan :p
men har vart mkt nu som sagt..
just nu är jag hos malin, ikväll är första gången som vi är själv apå länge
och jag har verkligen saknat det, vi har så sjukt jävla mkt roligare då :p
jag är så glad att jag har dig i mitt liv =)
kanske blir kvar här över natten också, får jag träffa viktoria imorrn :D
hörde från T iaf =)
jag är glad att jag höll band på mig själv (?) och lät han vara så att han fick luft och tänktetid
it all works out for the best =)
jag är glad nu!
tack

Kommentarer
Postat av: Malin o Viktoria

Hihih Fick du träffa >Viktoria? :O

2010-05-26 @ 16:03:29
URL: http://familjenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0