life´s just getting better

Heeej
ett tag sen jag blogga..igen :p
men den här gången fick jag strikta förbud från min läkare att inte sita vid datan för att jag hade hjärnskakning.
känner dock av den fortf nu när jag setat här ett tag..

förra veckan var jag ju borta nästan hela veckan och blev omhändertagen =)
helt underbara 5 dagar hade jag, och nu vill jag bara tillbaka.

igår var jag,malin oxh fidde på grappa och tog nån öl.
jag satt med solglasögonen hela tiden, haha :p
blåtiran är ju inte så snygg.
blev dock lite mörkt sen framåt kvällen så tog av dom.
fan har folk aldrig sett en blåtira förut eller?
tack för en underbar kväll.

idag blir de nog att åka ut till mrH´s föräldrar och chilla med solen :D
ikväll, ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0