vilken dag!!

idag tog jag ledigt från hemvården för att ägna mig åt att städa och tvätta hemma..
när jag lagt i det sista i maskinerna så ringer moster om att jag måste komma och jobba :p
haha så var bara att vänta på att maskinerna skulle bli klara, hänga allt och sen dra och jobba :p

som tur ät så har hotellet en jättetumlare så ja kunde slänga i det blöta där
vart 2 timmars jobb idag.
ska jobba där imorrn under dagen, fre och måndag också.
imorrn blir de dubbelpass. dag på hotellet och kväll på hemvården :p
lagom slut jag kommer vara sen..

nu ska jag fortsätta min hemmastädning... och äta nåt.
känns lagom kul att ta hand om den här tvätthögen :p
Dagens outfit...ser askonstig ut i ansiktet ju :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0