jag hatar vintern!!

nu är den här iaf, den förbannade vinten! usch vad jag avskyr den!!
men ska iaf försöka att skriva ett positivt inlägg i denna tråkiga dag med avskyvärt väder!

i helgen var min fina pojkvän här.
jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag är så kär så jag kan inte ens uttala mig i ord.
han är helt perfekt, vi har haft sjukt mysigt och jag längtar tills nästa gång vi ses.
jag trodde inte att jag skulle ha ett distansfrhållande igen men nu har jag det, och det är verkligen värt de för de känns vekrligen att jag har träffat rätt person.
är inte det sjukt att man kan träffa nån som de känns så rätt med genom internet?
jag har tänkt den tanken flera gånger.
jag är sjukt glad att min vän fick mig att fylla på mitt abbonnemang och att jag skrev till honom.
jag är sjukt glad att jag tänkte "de skadar inte att skicka ett mail"
för hade jag inte gjort de så hade jag gått miste om tusen fina och underbara mail och en sjukt fin kille.
min pojkvän som han faktiskt är nu, har tagit mig för den jag är med både för och nackdelar, han är helt underbar, har verkligen inga problem med at jag är helt galen i djur och har fyra stycken :p han funkar jättebra ihop med både katter och hund. han funkar jättebra ihop i min vardag helt enkelt!
känns som att jag lever i en drömvärld nu! Jag har träffat nån som är helt perfekt för mig.
Tycker om dig så himla mycket mitt hjärta <3

nu ska jag ta tag i diskhögen från helgen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0