lonely

jag är så jävla trött och jag är bara inne på 2 praktiksdagen. jag är glad att jag la mig tidigt igår, var i säng innan tolv. jag kämpade hela kvällen med att hålla mig vaken så att de skulle vara lätt att somna :p
men jag fick sällskap av robert så de var inga problem.

nu har farmor, älskade farmor hämtat louise och hon ska vara där tills på fredag. som vanligt så kommer de bli sjukt tomt utan henne och jag kommer sakna henne. men jag vet att hon inte kan  få de bättre!
j:ha så kul!
f: vi har kul, hon är så livlig och mimmi är så gammal

f: vi tar bra hand om henne!
men det vet jag redan att ni gör kära farmor.

på fredag åker jag och louise till min älskade pojkvän. wiiie!!

nu måste jag gå och borsta tänderna och sen ge mig av till praktiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0