myspys i soffan

Idag har varit en otroligt seg dag..upp tidigt efter typ 5 timmars sömn..
vilket resulterar i att jag är dötrött nu :(

igår hade jag en riktigt upptagen men bra dag.
först blev jag väckt tidigt för at äta frukost och kolla på våra bästa år med jasemin.
solstrålen hade bakat scones när jag kom dit :D riktigt gott var det!

jag åkte vidare till linda för att träffa henne och lilla bebis liam. som verkligen var helt underbart söt.
på bussen kom jag på i all hast att jag måste köpa en blomma till henne.
sprang in på blomaffären och sen hem till henne.
satt och höll i lille liam i evigheter kändes det iaf som för armen :p
vi pratade ikapp oss om allt som hänt sen sist.
de va ju innan jag träffade Maati tror jag så de var en del :)
det är så skönt att även fast hon har barn så vill hon fortf prata om massa annat, även fast vi spenderade massa tid till att prata om liam också.

på kvällen kom romina hit, jag laga mat. haha de går aldrig bra att laga mat när jag är med henne :p
sen åt vi, kolla på greys, prata och jag skratta en hel del. som jag oftast gör med henne :D
på lördag blir de utgång med henne för hon fyller 20år på fredag.

just nu är det ganska mkt i skolan. vi ska ha salstentor för första gången. nästa fredag kommer första oc de är om mattens historia..jippi.. fredagen efter de är det läs och skrivsinlärningstenta.

allt med min underbara pojkvän är fortf underbart :D vad mer kan jag säga? jag lever i en drömvärld med min drömkarl. jag har fortf inte ens ord för att förklara hur allt känns och hur jag känner för honom.
jag älskar den han är och hur han är, spec mot mig.
och det är ett stort plus att ajg dessutom kan skryta om honom ;p

nästa vecka får jag ny soffa också :D kommer bli så snyggt här,
och på fredag kommer min älskling!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0