to my dream man!

Jag blir så lycklig när du berättar hur du känner för mig, jag blir alldeles varm inombords och har så svårt att komma på nåt bra att säga tillbaka. dina ord gör mig mållös. så fort jag ser ditt namn på mobilen så bir jag överlycklig. bara av att höra din röst gör hela min dag. att prata med dig när jag mår piss och du får mig glad och stöttar mig och pratar med mig om saker som kanske är helt värdelösa, att bara veta att du finns där och lyssnar på mig oavsett vad jag pratar om. och känslan av att det är dig jag vill ringa så fort nåt händer. känslan av att nån frågar nåt om dig och jag kan svara rakt på. jag älskar vekligen att du är 10år äldre mig, att du är så himla mogen i hur du tänker och hur du är. jag älskar din klädstil. jag älskar att sitta och kolla dig i ögonen och känna känslan i magen av hur mycket jag tycker om dig och hur mycket du betyder för mig. jag älskar våra långa konversationer, och djupa. den bästa känslan är att ha dig nära mig, mysa, pussas, bara kunna ta på dig när jag vill. du får mig att skratta så lätt. jag älskar att driva med dig, och att du driver tillbaka. jag älskar när du tar hand om mig, när du lagar mat åt mig. när du tar hand om disken eller att du hur lätt som helst bara kan ta min hund och komma och möta mig. jag älskar att du tar mig för den jag är. jag älskar att du redan märker när det är nåt som inte stämmer, att du redan kan se det på mig eller att när du vet att nåt är fel och jag mår dåligt så tar du dig tid till att ringa mig. du är så underbar, du är verkligen helt perfekt för mig. jag kan verkligen inte hitta bättre än dig.
Du är min Dröm Man! Du betyder allt för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0