when your life stands still

Heej!
idag har varit en riktig sån här tråksöndag, jag har sovit länge pga vissa "komplikationer" inatt och jag inte somnade förrän närmare 7 imorse, därav sov jag ganska länge idag och är fortf trött så det blir en tidig kväll.

imorrn börjar äntligen en ny vecka med VFU :D som jag har längtat!! de ska bli så underbart att träffa alla barnen igen. vad som inte ska bli underbart är alla långa dagar, 8- 16:30.. undrar hur lång tid de kommer ta för mig att komma in i arbetsrytmen när jag får ett jobb.

om nån av er som läser är en hundexpert så hoppas jag att ni kan hjälpa mig med de här problemet med Louise.
hon har blivit jätterädd för tvn. det började med den här lilla loggan som förflyttar sif när dvdn hamnar i "vänteläge", hon började morra och skälla på den. nu den här helgen har hon börjat med det för nästan allt som rör sig på tvn.
hur ska jag få henne att inte vara rädd för tvn??

tror de är ganska bestämt att jag ska åka till Maati i helgen. jag ser framemot att få komma hem till honom och se hur och vart han bor :p så spännande!!!!
jag saknar dig så sjukt mkt mitt hjärta, jag hoppas att den här veckan går snabbt så att det lbir fredag och vi äntligen ses igen!
du ä mitt hjärta,mina tankar, mina dagar,mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0