another day goes by

idag hade vi ventilering i skolan. det var tomt, jag tittade hela tiden efter mina kära linnea.
det var tomt utanför skolan, i hissen, i rummet, efter skolan.
det har alltid varit så kul att komma till skolan för jag vet att jag ska träffa världens bästa bekant och prata igenom allt som hänt på sista tiden, även om de bara gått en dag sen vi sågs.
du lyssnade alltid, kom med bra svar och jag gjorde samma sak för dig.
jag har fortf inte riktigt fattat att du inte längre kommer finnas kvar här. att jag kommer mista en av mina bästa vänner. för det är du. med den vänskapen som vi har fått och på så kort tid så kan jag med glädje kalla dig för en av mina bästa vänner. och jag tycker att de suger rent utsagt att du flyttar igen.
jag kommer finnas där för dig i vått och torrt, du kan ringa mig när du vill när som helst på dygnet. om precis vad du vill. du behöver inte känna att det är någon skit sak!
Jag älskar dig också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0