bläää

Hello
är hos Matte och har det roligt :d
igår vart en rolig kväll, blev inte så mkt plugg,aja baja Jessica!!
Emma och Emil kom hit och käka med oss och sen kollade vi på film.
efter de åkte vi till pappa och umgicks lite, och sen till emma och emil.

idag har vi sovit länge, för att vi la oss sent..
nu ska jag börja med pluggandet annars får jag ingen mat säger Matte :p
som att han bestämmer det är ju jag som lagar maten :D

för att uppdatera om mig själv så mår jag fortf illa, fan inte lätt att äta alltså :/
måste dra bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

"till emma och emil" låter som vi har eget place..

dreaaaming ;*

2010-10-09 @ 17:55:46
URL: http://starkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0