jävla fucking skiiiit tenta!!!

den här tentan är verkligen skiiiiit!! den är svår. litteraturen är svår. allt är svårt!!
jag satt med en text från halv fyra till typ åtta..
nu har jag gjort två texter,vilket är 1 sida.
det räcker med 1 sida till utkastet men de känns så jävla klent att komma med bara en..
men jag klarar verkligen inte mer, jag orkar inte mer.
vart fan har min studiero tagit vägen. det typ kliar i kroppen på mig av att sitta och hålla på med den här jävla tentan.
jag ska lägga mig i sängen nu och försöka mig på en text till så jag har lite mer att komma med.
funkar inte de så ger jag fan upp. då får jag lägga allt fokus på själva tentainlämningen.
nu ska vi bara ha nåt så att vi kan ventilera..
wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0