Jessi´s here!

shit vad jag är uttråkad, och har vart de hela kvällen
men inte tillräckligt uttråkad för att ta tag i pluggandet :(
fan måste verkligen göra de nu..
men jag har iof den här veckan på mig!!

ikväll har jag beställt gardiner till kök och rum (vardagsrum/sovrum)
det kommer bli awesome :D
på onsdag ska jag hämta ut studentintyg från skolan och faxa de till de stället som har soffan.
måste också ta kort och lägga ut min nuvarande soffa på blocket.
känner att min lägenhet verkligen är på god väg för att bli ett hem nu.
Maria hjälpte mig att välja vilken av sofforna jag ska också :D

Nu är jag iaf hos Matte.
jag och Louise väntar på att han ska vara typ här så vi kan gå ut och möta honom.
lollo blir överlycklig när jag säger att vi ska träffa honom =)
hon vet vad som ska hända när vi går till shell :p
idag fick jag också se att hon vet vart vi ska om jag har en soppåse i handen.
hon sprang raka vägen till sopprummet, duktig hund jag har :D
nej fan! glömde jag att ge mina katter mat och vatten innan jag gick?!?!
haha nej verkligen inte, skulle aldrig hända!

känner att mitt liv är på väg åt rätt håll nu =)
* Mitt hem
* Studier
* Syster Erica flyttar hit igen
* Vänner
* Familj
* Hemligheten
* Love Love Love (eller?, tricky question)
* Lindas bebis får vi inte glömma :D
för jag mår så jävla bra nu :D

och nu ska jag lyfta min "feta" röv från datastolen (först ska jag lyfta min "feta" hund från knät)
och gå ut i köket och koka lite kaffe :p
see ya´ll later! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0