oboy!

the word pluggafton funkar inte riktigt för mig och Linnea :p
idag har vi fikat,lagat mat,ätit,målat naglar, kollat greys, pratat i telefonen och snackat massa skit :)
imorrn måste jag fan ta tag i de här med att plugga, inte långt kvar till måndag nu :/
bläääääää

nu sitter jag hos Matte och typ fördriver tid tills han kommer hem vilket är om typ 1 timme och 20min.
fett lång tid ju!
ska väl kanske ta en dusch och göra "en Per"
haha de nya ordet ;)
imorrn ska jag jobba, träffa mina tanter och gubbar.
vad jag saknar det stället!!
men men måste koncentrera mig på skolan så att jag kommer in i det innan jag ger mig in på de här med att jobba igen.

efter jobbet ska jag hämta vovven och sen bär de av till Linda :D
njuta av bebismage, lillen ploppar ju ut snart :O
sen har jag egentligen tvättid men fan måste verkligen börja läsa litteraturen nu :/
inge mer slöa.
nu blir de duschen för mig :D

Massa härliga pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0