öppenhet!

Hej bloggen!
idag har jag förklarat för Matte hur allt ligger till.
så nu ska jag vara helt öppen mot er som läser också.

Jag har hittat en underbar kille, man.
jag träffade honom på en internetsida, eller ja, jag hittade honom där.
jag skrev ett kort mail till honom och tänkte "ja, men de skadar ju inte att skicka ett mail"
sen dess har våra mail varit lååånga och väldigt personliga. jag har aldrig pratat såhär personligt med nån som jag har träffat på internet. sen han kom in i mitt liv, han gör mig så glad och så lycklig. han får mig att må bra.
när jag tänker på honom så pirrar de till i magen. fjärilar, som bara blir fler och fler hela tiden.
den här killen får mig att skratta, han är så underbar. han charmar mig hela tiden.
han skriver jätte fina mail till mig, jätte fina sms. och jag smälter hela tiden.
jag har ju faktiskt fjärliar i magen hela tiden, inte bara när jag tänker på honom.
allt känns så himla bra!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0