ständig lycka

för allt är så jävla bra just nu!
tänk om livet bara kunde vara såhär bra hela tiden, vad lycklig jag skulle vara då.
jag kan inte ens beskriva hur bra vfu-plats jag har, allt är så himla bra där.
jag är hur glad som helst att jag hamnade där.
idag har jag vart med lite äldre barn 2-4 åringar. och jag trivs med de med.
imorn eller på fredag ska jag få vara med dom äldsta barnen för att se hur det är där.
men än så länge så trivs jag som fan med dom pyttesmå ungarna :D

min söta lilla kusin andre skrev til mig på fb ikväll, så här lät det.
a: hej jessica,jag vill ha louise
j: jaha, när vill du ha henne då?
a: fredag-lördag eller lördag-söndag :D
j: jaha, ja men lördag till söndag blir väl bra.
a: okay :D:)
han är ju för söt!!

hade ett samtal med maria igår, och det gick ut på typ OMG,OMG,OMG,OMG.  i omgångar :p

och resten är fortf OMG!! och jag är så lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0