today is the day

jag har varit vaken sen ungefär 10. jag hade ställt kl för att säkerthetskolla så att M kom upp ur sängen. efter det kunde jag inte somna om. :p jag var alldeles för uppe i varv. nu har jag iaf hunnit med allt som jag skulle hinna med.jag var nere och handlade för att vi skulle slippa göra de på en gång men glömde potatisen :p smart!!
nu är det iaf 2 timmar kvar tills han kommer :D:D eller om ens det, typ 1,5 timme kvar!! OMG!OMG!OMG!
idag har jag varit väldigt nervös. nu är jag extremt nervös. shit går inte ens att förklara.
men de kommer gå bra. :D
nu väntar jag på att pappa och lynne ska komma och hålla mig sällskap.
shit kanske jasemin och han sitter på samma tåg. och de gör dom!! haha herregud!!
fan..hon har sett honom före mig :p haha
nej nu måste jag sluta blogga, är för nervös för det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0