tomrum i Etuna

idag har jag gråtit floder, min älskade bekant har beslutat sig för att hoppa av skolan och flytta hem till småland igen. jag kommer verkligen att sakna henne massa, kan knappt skriva de här utan att få tårar i ögonen.
Jag vill att du ska veta hur mkt du betyder för mig. det var evigheter sen jag öppnade mig så snabbt för nån. Den där onsdagen första veckan i skolan när vi började prata. jag fann dig direkt, jag var mig själv från början.
kunde prata med dig om allt och hade så underbart roligt med dig. jag vet att vi fortf ska vara bästa bekanta även fast du flyttar. men det blir liksom inte samma sak. 1 månad av helt underbar vänskap!
du anar inte hurmkt jag kommer sakna dig gumman, eskilstuna kommer vara så jävla tomt utan dig, skolan kommer vara så jävla tom utan dig. jag kommer känna mig vilsen utan dig.
Linnea Eriksson, du har gjort ett avtryck i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Bekant

Du vet att jag älskar dig min fina bekant? På torsdag kommer jag hem och stannar till lördag, måste hinna packa och fixa med saker men vi ska ses också, det lovar jag! Så himla fint skrivet3 Läste upp för mamma och hon började gråta, hon sa att jag har verkligen riktiga vänner. Och det vet jag, för jag har dig<3 Bästa bekanta för evigt!

2010-10-12 @ 15:48:41
URL: http://s61457.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0