wiiiiie

jag vet inte ens vad jag ska skriva :p
praktiken går verkligen bra,jag stormtrivs. och jag har äntligen fått tillbaka min motivation för nu vet jag verkligen att de är de här jag vill göra :)
alla småbarn, dom allra minsta. det är det jag vill göra med mitt liv. det är det jag vill jobba med.

för övrigt så är jag jäkligt nervös, och jag hoppas att allt går bra.
just nu är jag så jävla lycklig!! och jag hoppas att de fortsätter vara så, att allt stämmer.
att det fortsätter att vara som det är nu och tillochmed bättre, att de ska vara på riktigt!
<3

Min älskade vän, jag hoppas allt går bra för dig, och att du får det bra.
jag hoppas att blir på riktigt för dig med.
Jag älskar dig och tänker på dig <3

mamma och jag satte upp nya gardiner hos mig igår. skitsnyggt blev de.
jätte mysigt i köket.
nu ska jag göra kattlådan och sen duscha.


Take a chance because you never know how absolutely perfect something could turn out to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0