am i to late???

jag blev så glad nu!!!
kollade kommentarer på min andra blogg för första gången, och oj vad jag hade missat.
jag hittade fråne n jättegullig tjej och de värmde så mkt allt hon skrev.
mejlade henne nyss så får hoppas att hon svarar på det =)
jag hoppas också att jag kan hjälpa andra!!
nu är jag ledig ända tills på tisdag :D
ska bli så jävla skönt!!
längtar verkligen till festen på lördag :d
sjukt taggad är jag :D
just nu sitter jag hos matte och fördriver tid tills han kommer hem.
tur att jag har vänner säsonger att kolla igenom. ;)
det är ganska kul att kolla på dom från början.
igår träffade jag bästaste :D
underbart, hon är så stor nu!!
bara 1 månad kvar sen är den lilla skatten hos oss.
kanske blir en till jul med dom ;)
ska försöka hålla igång nu så syster M blir nöjd ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0