Äntligen!!

jag är så lycklig just nu!!
nästa vecka kommer min älskade Louise hem igen, kan de bli bättre??
eller ja, kan ju finnas nån vid min sida :p
men förutom det så är jag verkligen helt överlycklig att jag äntligen får tillbaka min hund.
det har varit så fruktansvärt tomt utan henne, ett stort tomrum.
men nu ska de äntligen fyllas på samma sätt igen.
med mitt lilla lyckopiller.

har börjat högskolan nu också, det är en hel del att ta in men förutom det så går de bra.
ska läsa igen mig lite i böckerna så fattar jag förhoppnngsvis vad tentan handlar om :p.

har varit en hel del nollning nu också.
förra veckan var jag full 4 dagar, men den här veckan har jag tagit de lugnt.
var på pubrundan i onsdags som var askul.
ikväll var de egentligen party på kåren i v-ås men jag kände att jag inte orkade det.
lite tråkigt för dom säger att de är jävligt kul.
men imorrn kör jag nog påt igen.

annars händer de inte så mkt mer i mitt liv nu.
Annica och Yosef kommer mån-ons
de ser jag framemot. dom ska bo hemma hos mig :D
3 daar med min söta systerson innan lollo kommer hem.
perfekt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Du kommer äta upp honom ;)

2010-09-10 @ 23:37:28
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0