tentamen

idag kom jag på att de är endast en vecka kvar tills tentan ska vara inne.
jag har världens jävla panik då jag inte ens har läst hälften utav de vi ska läsa.
och när jag väl sätter mig ner för att läsa så klarar jag inte av att läsa så mkt.
jag behöver verkligen ett badkar, de är den studieron jag har. ta ett bad och läsa på..

de hjälper heller inte nånstans att jag inte överhuvudtaget förstår hur själva tentan ska vara upplagd eller hur man ska skriva den.
jag hade en tanke om det när jag läste en text av alla som vi ska läsa men den sprack nr jag än en gång skulle försöka mig på beskrivningen om hur de ska vara.

vem fan säter en tenta 3 veckor efter skolstart???
så känner jag nu, hur fan ska man hinna hänga med på lektionerna och försöka fatta hur tentan ska vara när man endast har 3 veckor på sig att fullfölja allt..

jag har sån jävla panik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0