what do i want?

förhållande eller inte? men man är ju 2 om saken.
jag mår bra med dig
jag saknar dig
jag känner mig trygg med dig
ditt leende värmer i mig
jag älskar att ha dig nära, känna din värme
jag älskar din humor, du får mig alltid att skratta
jag kan vara mig själv med mig
åh jag blir galen!!! saknar dig som fan ju
åh jag hatar att du alltid är borta på fel tider
åh jag hatar att du ska bort i helgen
I'm overboard,
And I need your love,
Pull me up,
I can't swim on my own,
It's too much,
Feels like I'm drowning without your love,
So throw yourself out to me,
My lifesaver,

It's suppose to be some give and take I know,
But you're only taking and not giving anymore,
So what do I do? 
Coz I still love you
And you're the only one who can save me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0