plugghäst javisst

kollade precis igenom mitt schema lite, och jag kommer typ inte ha något liv den här terminen.
vi kommer vara i skolan nästan varje dag, och oftast till 16:00.
så om ni inte hör eller ser så mkt av mig den här våren så vet ni varför..
en av delkurserna ska vi även ha i västerås, vilket betyder att jag måste fixa nån som kan ta hand om louise eftersom jag inte kan gå hem på lunchen och rasta henne.
tror även att vi efter varje delkurs ska lämna in en reflektionsuppgift så det är nåt jag måste sitta med varann vecka.
jag tror det är dags för mig att inse att jag inte kan leva som jag gjorde förut. jag måste säga ifrån att umgås med kompisar och verkligen satsa den här terminen, det kommer bli jävligt mkt plugg och de är lika bra att hänga med i det så jag inte halkar efter i nåt.

i helgen var mitt hjärta här, och i torsdags var vi ju hos erica och käka. det var väldigt mysigt. Maati var verkligen helt underbar med elvira, så det var kul att se :)
sen har vi bara vart hemma och tagit de lugnt och umgåtts.
i lördags var jag lite dålig i magen så de blev typ soffhäng hela dagen.
i söndags mådde jag lite bättre så vi begav oss ner för en runda på stan.
just ja!! jag fick en kamera av min pojkvän i julklapp!!! :D
helt underbart, han hade lagt på minnet att min gamla håller på och lägga av :p så nu ska jag bara lära mig allt de nya med den här eftersom den andra är typ 5 år gammal och tekniken har förändrats lite :p.

jag ska försöka jobba lite den här våren också så att jag kan tjäna in pengar för juni månad så jag inte får några pengar alls.. måste spara varje månad också men de är ju inte så lätt när man lever som student..

min stackars hund kommer vara otroligt duktig på att vara ensam hemma efter den här terminen :p
och just ja, jag måste hitta nån som kan hjälpa mig med henne i sommar när jag jobbar..
det är lite jobbigt att gå hem på lunchen när man bara har 30min..

Kommentarer
Postat av: Emma

mån-ons är jag ledig iaf, fre skulle jag kunna sticka hem från hunddagis kanske..

jag kan om jag fortfarande får. bara så du vet (:

2011-02-10 @ 00:22:34
URL: http://www.bloggparken.se/starkko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0