today like any other day

tyckte de lät som en proffsig rubrik ;P

kära lilla jag borde egntligen plugga och skriva en uppgift kan vi väl kalla de, den ska handla om MIN matematiska historia.. och ja, ni som känner mig vet att de inte är min starka sida. jag har förträngt allt som har med matte och göra så de blir lite svårt att komma på hur jag lärde mig att räkna..men men

i torsdags lyckades jag dra på mig baciller från min lilla kusin, så i 6 dagar hade jag feber, hosta, frossa osv..
men jag är tyvärr sämst på att ligga hemma och kurera mig så jag stoppa bara i mig några alvedon och sen fortsatte jag mitt vanliga liv :p
men i måndags tog jag mig i kragen och stanna hemma från skolan och hemma från allt för att bara fokusera mig på att bli frisk. var hemma i tisdags också.

lektionen i tisdags var obligatorisk och därför måste jag ta igen de jag missat. jag ser inte alls framemot det då denna lektionen var bråk och jag gick igenom en sån lektion idag, fatta nada!! så vi får väl se hur de går..

nej det är väl lika bra jag börjar med den där uppgiften.. undrar om jag hade nån spec anledning till varför jag skulle skriva?...vad skulle jag skriva om?
nej, skulle nog bara skriva att jag har diskat och fixat svinstian lite efter all sjukdom och att jag nu ska plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0