broken dreams

nu när jag väl kommit på vad jag verkligen vekrligen vill göra med mitt liv, då vart dom drömmarna krossade nu när jag fick se hur arbetsproven såg ut.
man måste tydligen ha en konstnärlig sida för att få bli inredare..
man måste kunna rita och skissa, och bygga modeller..
finns det ingen jävla enkel variant av den här jävla utbildningen!!
eller har jag fel uppfattning om vad man gör som inredare?
om jag vill bli en sån inredare som inreder rum på ett snyggt sätt, ska jag då behöva kunna skissa upp det??
fuck, fuck, fuck
jag tycker det är helt jävla sjukt att de behövs så jävla mkt för att en person ska få hålla på med sit drömjobb.
jaja, det är väl bara att spinna vidare, min konstnärliga sida kanske kommer när jag är 40..

nu ska jag väl plugga med den här jävla skiten som jag inte alls har nån motivation till

Kommentarer
Postat av: pappa

starta eget då slipper du skissa

2011-01-14 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0