ett glas vin så går det över

igår kväll kom romina hit och vi drack vin och pratade hela kvällen
en underbar kväll helt enkelt :)
hon har även fått nyklar ht eftersom hon ska bo här när jag är borta.
tack så jätte mkt gumman!!

ikväll ska jag förlja med pappa och lynne till farmor och farfar.
louise kommer bli helgalen, hon älskar verkligen framor.
och det gör jag med :)

imorn åker jag för att spendera 2 veckor med min älskling!
det ska bli så jävla underbart!!
vi behöver inte känna den inre stressen för att det bara är 4 dagar
nu kan vi bara stressa upp oss för vad vi ska hitta på att äta varje dag :p
jag älskar dig mitt hjärta
och jag faller mer och mer för dig för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0