ILoveMyMan

igår var dagen för den stora överraskningen.
pappa hämta ut mig halv nio och då började färden mot skavsta, där min älskling landade kl 10:05.
jag stod där utanför gaten, nervös, stirrande på dörrarna som han skulle komma ut ifån, hjärtat tog ett extra skutt varje gång de öppnades.
efter ett tags väntan så såg jag honom, mellan alla människor som stod i vägen.
och hans blick när han såg mig på 1 m avstånd :)
det kallar jag lycka.
det här är vad jag gör för den jag älskar, mitt sätt att visa hur mkt du betyder för mig.
jag tror att jag lyckades ganska bra med det :)

igår hade vi ju 4 timmar till övers då Maati egentligen skulle vara här 16 men vi kom hit vid 12.
så vi spenderade ungefär 4½ timme i sängen och bara myste. och de behövdes verkligen efter all tid ifrån varandra.
sen gick vi över till min moster, drack kaffe och hjälpte till med gardinerna.
på kvällen var det mys till film :)

idag har vi legat i sängen ganska länge också :p gick upp vid 3 kanske :p, förutom hjärtat som gick upp och käka frukost. det finns verkligen inget bättre än att bara ligga i sängen och mysa.

på fredag åker jag till honom i 2 veckor. och det ska bli så himla underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0