living in a bad dream

jag tycker synd om dig för att du är fast, för att du är den som är kvar och lever i det dåliga förhållande som vi alla haft.
jag får lite skuldkänslor för att vi andra har tagit oss därifrån och gottar oss i våra nya bättre liv, livet utan ständig påminnelse om det som gör att man mår dåligt.
men jag är även glad för våran skull att vi tagit oss därifrån på något sätt.
du får helt enkelt blicka framåt, hålla hoppet vid liv för att det nån dag kommer vara över.
du får vara glad över allt det positiva i ditt liv. och försöka vara glad för att du som oss kommer komma därifrån nån gång.fortsätt ditt liv på egen hand, sluta bry dig även fast det är svårt, jag vet. men det bästa du kan göra är att tänka på dig själv.
Du är stark

Kommentarer
Postat av: Emma

har frågat tre st redan, men kan kanske ta bort emil och hans plexus eftersom du har vart med! :)

2011-01-24 @ 13:49:07
URL: http://bloggparken.se/starkko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0