tanken att vara ensam

idag har jag hållt mig sysselsatt när jag kommit hem.
romina och janya var här och kollade på film och drack kaffe.
efter det gick jag till elina och umgicks lite, det var kul att träffa alla och få tankarna på annat håll.

nu är kl 01:43 och det är väl dags att lägga sig.
känns som att jag vill dra ut på de så mkt som möjligt för det finns ingen som håller om mig och jag kommer inte känna närheten av min pojkvän.
så antingen komme jag sova som en kratta pga det eller så kommer jag sova tokbra för att jag har min sköna säng med tillbehör och 160cm för mig själv.
det återstår att se...

nu har vi ju då kommit tillbaka till den här tråkdelen efter att ha varit med varandra.
att prata i telefon, det är ju klart att det är bättre än ingenting men det känns så konstigt att vara tillbaka till att bara få höra hans röst och inte få se honom, eller krama om han eller pussa på han, eller bara det lilla att kunna ta på han när jag vill.

imorn ska jag träffa linda och liam och det ska bli underbart, det var kanske 3 veckor sen vi sågs och lilla liam växer ju som sjutton nu :p.
på söndag har jag bokat in pluggdejt med en tjej som heter eve som går samma utbildning som mig men vi går inte i samma grupp. det kommer nog bli väldans trevligt för dom gångerna jag har träffat henne så har det varit skitkul. jag tycker om hennes sällskap helt enkelt.
vi känner ungefär likadant med den här exan och behöver sällskap båda två så vi ska försöka pusha varandra och förhoppningsvis bli klara med den då.

nu ska jag försöka lägga mig och sova i min ensamhet :(
jag älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0