tillfällig sambo

heeej
sitter här i soffan hos Maati. han har gått till jobbet.
så hur är vårt tillfälliga samboliv??
det har verkligen varit helt underbart, jag kom i fredags, var förbi hans jobb för att hämta nycklar så jag kunde komma in. sen var de ungefär en timmes väntan på att mit hjärta skulle komma hem.
vi käka lite kvällsmat, och sen bara myste och lyssna på musik.

i lördags var maati ledig, vi gjorde nog inget spec bara njöt och tog tillvara på dagen vi hade tillsammans.
käka god gratäng på kvällen och sen lite chips till en film.
när det var läggdags så var vi inte riktigt ense :p
min kära pojkvän ville sova med eget täcke då jag och min hund hade lyckats dra bort täckena från honom natten innan :p.
jag kände bara att, neej 2månader in i förhållandet och han vill redan sova med eget täcke?!?!?!
om jag ska vara ärlig så är de nog mest rädsla de handlar om för mig. jag är väl lite rädd att de ska bli så i fortsättningen, och jag tänker ju att de är nu vi är nykära, då vill jag inget annat än att dlea täcke med honom och få krypa in i hans famn och lägga huvudet på hans bröst med hans arm runt mig. det är de bästa sättet att sova på.
sen att jag kanske inte somnar så för att han snarkar rakt i mitt öra är en annan sak :p
men det här var tydligen bara ett test för att se om han sover bättre med eget täcke och då kan jag säga er att så blir de inte i fortsättningen!
att sova som vi gjorde inatt, dels med varsitt täcke och dels med min rygg mot honom för att så att säga prove my point, nej! jag kände inte ens närheten av hans kropp.
så det här kommer inte bli av fler gånger. :D

när han var på jobbet igår så tog jag ut louise på en liten upptäcksfärd här i eksjö. det blev ungefär 1 timmes promenad och jag såg en hel del fint.
det blir nog fler såna promenader, nästa gång tänkte jag gå åt andra hållet för att se vad som finns där.
ta lite foton kanske. om min kamera vill som jag vill.

idag ska jag försöka plugga lite medans maati är på jobbet. den här veckan jobbar han bara till elva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0