evig saknad

'kl 11:45 var jag och matte på plats hos veterinären. jag kände en stor tyngd av att stå vid kassan och betala och skriva under på att jag ville avliva. under tiden jag stod där kom en annan familj ut från ett av rummen, dom grät, dom hade precis fått avliva deras katt. och jag kände en stor känslovåg av sorg för att jag visste att det där är jag om en stund. vi fick komma in i ett rum. jag tog ut baby från buren för att säga hejdå. jag grät..veterinären kom in och berättade hur allt skulle gå till.hon gav henne sprutan och väntade på det första tecknet på att det verkade för att sen lämna oss så vi fick ta farväl. allt gick väldigt snabbt, baby var otroligt svag och lämnade oss snabbt.
imorse tänkte jag mycket på om jag hade tagit rätt beslut, hon var ju fortfarande kelig. men nu i efterhand så vet jag att det var rätt beslut. baby mådde inge bra och hon hade bara fått lida ännu mer om jag hade varit självisk och haft kvar henne. jag tittar på bilder på henne och hon var såå fin! men den baby som lämnade oss idag var inte alls samma katt som förut. hon var mager, hölls sig undan, hennes päls var helt förstörd (pga hennes tillstånd)
'''
Jag vet att du har det bra nu Baby, jag kommer sakna dig för alltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0