Ingen klarhet än..

Nu har det gått 2 dagar sen min Morfar somna in.
jag har fortfarande inte fattat det..det har liksom inte smält än..
jag vet inte alls hur lång tid de kommer ta att smälta det här.
idag var jag i skolan för att jobba med grupparbetet, jag fick inte så mkt gjort och jag vet inte om de har med morfar att göra..förmodligen så är det så.
idag var min mamma och moster på fonus för att fixa..
nästa vecka nån gång så kommer vi få se honom och ta ett sista farväl, den 13 maj blir begravningen. min första närståendes begravning.
jag är lite lättad över att de blir då för jag kände mig så stressad igår när jag tänkte på hur mkt jag hade och göra i skolan nu i april och eftersom jag inte vet hur jag kommer reagera på allt så är de skönt att de blev såpass långt fram.
just nu önskar jag bara att min älskling var här, jag behöver han verkligen som mest nu. och det är inte förrän jag är själv som jag blir ledsen och börjar tänka på allt som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0