plugg semster

Heej!
nu blev de 2 inlägg idag :p
jag har jobbat fyra timmar ikväll. och jag måste säga att även fast de strula så känner jag mig så jävla bra!
efter de var jag hos jasemin och kolla på bigbrother.


Imorgon tar jag då min plugg semster, har bokat in mig hos farmor och farfar tills på onsdag :)
det kommer bli mysigt att vara där och jag kommer nog få ganska mkt gjort.


Kristoffer, en vän som försvann hastigt ur mitt liv, Min allra bästa vän. Jag förstår inte hur jag har klarat mig utan den här helt sjukt störda personen, den här personen som fick mig att skratta tills tårarna sputa flera gånger, som alltid fick mig på bra humör. Jag vet inte om han kommer läsa det här, eller om han ens saknar mig.
men om du nu skulle läsa de här horan, så vill jag bara att du ska veta att jag saknar dig så jävla mkt!! du har lämnat ett stort tomrum efter dig, och de gör ont i mig när jag tänker på att du inte längre delar allt som händer i livet med mig. jag trodde ju att du skulle finnas här hela tiden, när jag träffa mitt livs kärlek, när ag pluggar, när jag får barn... osv.. och det gör såå ont i mig när jag tittar tillbaka på alla bilder, och tänker tillbaka på alla minnen. det kommer bli tomt utan dig på min födelsedagsfest.
Always in my heart Horan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0