Vila i frid

Idag somnade min morfar in.. jag har länge fruktat den här stunden, när en av mina närmaste somnar in. jag har länge kunnat säga att jag har alla mina mor/farföräldrar kvar, jag har varit lyckligt lottad. men nu måste jag försöka förstå att min morfar inte längre finns med oss.
Vi hade inte speciellt mycket kontakt under dom senaste åren. Han har varit dement ett tag nu och bott på ett boende. men jag kommer föralltid minnas honom som den morfar han var när vi var och hälsa på honom på somrarna.
jag kommer ha svårt att förstå att det är MIN morfars begravning jag ska på..jag har fortfarande svårt att förstå att han inte längre finns med oss.

Jag hade turen att precis kommit innanför dörren hos min kära moster när vi båda fick beskedet. jag har varit där hela kvällen och hon har varit ett underbat stöd.
jag hade kunnat stanna där inatt men valde att gå hem.

imorgon ska jag träffa erica.

jag är nog fortfarande i chock

Jag älskar dig Morfar, Vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0