hemmet är i kaos

Heej.

just nu är det kaos här hemma. det pågår en ständig catfight. inatt har jag vaknat 5 ggr av att mina ktter har bråkat.
det hela börjad med att baby,min äldsta katt, började dra sig undan från dom andra katterna. hon låg uppe på kylskåpet hela tiden och så fort npn av de andra kom i närheten så fräste eller morrade hon.
nu bråkar dom hela tiden, så fort dom kommer nära varandra så bråkar dom.
men jag pratade med en veternär i fredags som sa att det förmodligen handlar om att hanen har blivit könsmogen och ska ta över rollen som flockledare. men fortsätter det här ständiga bråket såmåse jag kastrera honom så snabbt som möjligt.det här funkar inte..
förut funderade jag på at flytta nån ett tag men inser nu att dom måste ta itu med det här.

i fredgas var det begravning för min morfar, det var fint och det var skönt att få ett avslut på det. fick även träffa några släktingar som jag aldrig har träffat förut,morfars halvsystrar.sådet var kul.

snart ska jag åka med pappa och lynne till farmor och farfar.Farmor ringde mig igår och sa att hon saknade mig och ville höra min röst, så söt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0