the last goodbye

nu var de ett tag sen, som vanligt. jag ska väl försöka kortfattat att berätta vad som hänt sen sist.

igår tog jag min lilla väska och min lilla hund för att åka upp till syster Annica och busa med Yosef och mysa med bebisen. Och det var ju helt klart världens sötaste lilla bebis, som ännu är namnlös :p
förutom att gosa med honom så busade jag en hel del med Yosef. det är alltid lika underbart att träffa honom.
idag kom pappa och lynne dit en stund för att se den nya bebisen. efter det gick vi till en utav alla mina familjer för kalas. galen kväll med mkt araber och mkt liv och snack :p men det är alltid lika kul att träffa alla.
efter kalaset kom pappa och hämta upp mig och jag kom nyss hem.

förra helgen var jag hos min pojkvän. fick 5 soliga dagar tillsammans. och varje dag gick ner till sjöängen minst en timme för att njuta av solen och louise fick springa fritt och leka. Lycklig hund! jag gjorde också mitt första diabetesvänliga påskägg till min pojkvän. Han ska ju såklart också fått ett påskägg som han kan äta ;)
det var omtyckt, jag brukar lyckas ganska bra med såna här överaskande småsaker.

i fredags sökte jag en ny lägenhet, och jag hoppas verkligen att jag får den!! jag vill inte bo kvar mitt i smeten..
så håll tummarna för mig nu. ;)

nu har det gått ca 1 månad sen min morfar gick bort. Imorgon är det visning av honom. det är lite blandade känslor inför det. jag har aldrig sett någon död förut, så jag vet inte alls hur jag kommer reagera..dessutom är det min egna morfar.. jag har iaf tagit "ledigt" från skolan så jag kan ta itu med känslorna efter det.

skolan går bra iaf, vi håller på med vårt sista temaarbete och sen efter det är det sommarlov. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0