slow motion

Jag har hittat den rätta, den jag vill  dela mitt liv med och den som jag vill börja leva med..på riktigt. Just nu känns det som att vårat liv tillsammans går i slow motion.. jag är här..han är där..vi lever våra egna liv på två helt skilda orter och ses nån helg då och då. Dom helgerna i all ära! men jag vill komma vidare nu, jag vill fortsätta vårat liv tillsammans med nya utmaningar och äventyr i allt vad det innebär. Just nu står vi och trampar på samma ställe som vi gjorde för ett år sedan..
kanske mitt sätt att se på det nu är genom vuxenögon, jag är vuxen och jag vill ha min fästman hos mig, inte 30mil bort och ses varann helg (förhoppningsvis)
Självklart älskar jag dom stunderna vi ses men ibland blir det för lite och då tar tankarna över. Allt jag vill är att han ska få jobb och flytta hit, till mig, så att vi kan fortsätta med livet tillsammans istället för isär.
Jag är trött på att prata om hur dagen har varit i telefon..jag vill att han ska vara här och prata med mig. Jag vill att han ska vara den sista jag ser när jag lägger mig och den första jag ser när jag går upp.
Jag älskar dig Maati, jag kämpar varje dag och kommer fortsätta kämpa tills dess att vår framtid börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0