the found and lost

Känns så jävla trist att nåt som jag verkligen trivdes med som kändes bra bara liksom försvann som på två röda. Någon jag kunde vara mig själv med och som jag hade så jävla roligt med. Just like that så är det borta. på nåt sätt blir jag bara arg, för jag förstår inte hur man kan gå från det ena till det andra. Blickar som jag trodde betydde nånting,uppförandet runt andra folk som jag trodde betydde nåt. MEN jag har spenderat delar av dagen till att fundera på hur det låg till och nu fick jag svar på det. Och jag är väl glad för att det kom så pass snabbt ändå men tanke på att jag har lätt att falla för nån. Men jag var på god väg..och det är det som suger så jävla hårt. och det suger att höra dom där orden, får en att fundera på vad fan det är för fel på en?? Men mina vänner säger att jag är bäst, att jag är världens underbaraste människa så då får jag väl bara säga en sak om det hela (med risk för att låta liiite självgod) YOUR LOST, du hade chansen med en underbar person and you kind of blew it. Just nu vill jag bara säga typ ta dig nånstans, men sån är jag inte så jaa vi lämnar resten av orden blanka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0